כרטיסי טיסה במחירים שחברות התעופה לא רוצות שתכירו!

נא לשים לב!

יש לבחור:

  • יעד יציאה
  • יעד הגעה
  • תאריך יציאה
  • תאריך חזרה

כיצד תעלה את סיכוייך לשדרוג כרטיס הטיסה שלך

שדרוג למחלקת עסקים או למחלקה הראשונה אינו פשוט בכלל. חברות התעופה מחליטות על שדרוג תנאי הטיסה ללקוח על בסיס מקומות פנויים, סוג העסקה ותדירות הטיסות של הנוסע בחברה זו. כאן תוכל למצוא כמה עצות מאיתנו לגבי האפשרות להשיג שדרוג כזה, בחינם, בטיסה הבאה שלך.

טיפים מהירים לשיפור הסיכויים לקבלת שדרוג

  • היה אדיב: שאל תמיד ואל תדרוש; נהג באדיבות ובנימוס. במקום להגיד 'אני צריך שדרוג של הכרטיס' נסה לשאול: 'האם ישנה אפשרות שאקבל שדרוג היום?'. חברות התעופה לא חייבות לשדרג את כרטיסו של אף נוסע. חוצפה וגסות יימנעו ממך באופן אוטומטי את האפשרות הזו.
  • מצד שני, אל תסמוך רק על הקסם שלך: אמנם דיבור נעים ומנומס יכולים לעשות עבורך חלק מהעבודה, אבל היום כבר עברו הזמנים בהם חלקלקות תשיג לך שדרוג.
  • השתמש בנתוני הנוסע המתמיד שלך: מיקום טוב בצמרת נוסעי מועדון הנוסע המתמיד (או כל שם אחר עליו החליטה חברת התעופה שלך) יכול כמובן לעזור. עם זאת, זכור תמיד כי ישנם עוד נוסעים החברים במועדון זה וגם הם מתחרים על שדרוג מפנק בטיסה.
  • היֵה בין האחרונים שעולים למטוס: לרוב, צוות המטוס מחפש שדרוג פוטנציאלי של כרטיסי הטיסה דווקא בקרב הנוסעים האחרונים שעולים אליה.
  • התלבש כראוי: לבוש מרושל יפגע בסיכויים שלך להיבחר לצורך שדרוג. הגע בלבוש מסוגנן, כדוגמת חליפת עסקים, והגדל את סיכוייך.
  • השתמש בהיגיון בריא: אם אנשי החברה נראים עסוקים מידי או לחוצים, אל תטרח לנסות. בפעם הבאה זה ילך טוב יותר.

הקדם להגיע לשדה התעופה ובקש שדרוג

  • רכוש כרטיס לטיסות מוקדמות, והגע יחסית מוקדם לביצוע הצ'ק אין. בזמנים הללו, אנשי החברה עסוקים פחות בהתמודדות עם לקוחות אחרים שמחפשים שדרוג, וכך הם אדיבים ופנויים יותר להקשיב לך ולקבל את בקשתך.
  • לרוב, חברות התעופה מציעות בימי המכירה הראשונים את כרטיסי הטיסה למחלקת התיירים, אך הכרטיסים למושבים הקדמיים נמכרים אחרונים. לכן, אם תקדים לבצע צ'ק אין (אך לא יותר משלוש שעות לפני הטיסה) ייתכן שהמושבים הקדמיים – ואולי גם אלו שבמחלקה הבאה – יהיו זמינים דווקא עבורך.

ממֵש את נקודות הנוסע המתמיד שלך

עובדת היותך נוסע תדיר בחברת התעופה לא תמיד תסייע לך לבקש שדרוג. לכן, אם צברת סכום נאה של נקודות בתוכנית הנוסע המתמיד של אותה חברה, בקש לפרוע אותן לקראת הטיסה הקרובה. בייחוד בטיסות ארוכות מאוד, הבקשה הזו עשויה להפוך את הטיסה שלך לחבילה משתלמת ומפנקת במיוחד. ישנם מספר רב של אתרים בחו"ל העוסקים כל כולם בתוכניות השונות של חברות התעופה לנוסע המתמיד.

מידע נוסף על תוכניות הנוסע המתמיד תוכל לקבל כאן howstuffworks (אנגלית) ולמידע מפורט על כל אחת מהתוכניות של חברות התעופה תוכל לקבל באתר webflyer ובאתר frequentflier.com (שניהם באנגלית).

מנף את היתרונות שלך (אבל אל תשתמש בהם לרעה)

התפקיד שלך, המעסיק שלך והמעמד שלך בחברה בה אתה עובד יכולים להיחשב לזכותך. אנשים אשר עובדים בגופים ללא כוונת רווח, עמותות הומניטאריות וכמובן שרים או חברים בממשלה לרוב מקבלים עדיפות בשדרוג כרטיס הטיסה שלהם. כך נכון גם לגבי בכירים בחברות גדולות וידועות במשק. אם אתה נכלל באחת מהקטגוריות הללו, תוכל לבקש מאנשי חברת התעופה לציין זאת בפרטי הנוסע שלך, כך שיופיעו באופן קבוע ויציינו במהלך ההזמנה כי אתה שייך לאחד מהגופים שהזכרנו קודם. בכל מקרה וללא קשר למעמדך, המפתח הוא לשאול לגבי אפשרות השדרוג ולעולם לא לדרוש אותה.

שלם מעט – קבל הרבה

לשלם עבור השדרוג? בהחלט! כיום, יותר ויותר חברות תעופה מעודדות את האפשרות הזו, במטרה להפחית את עסקאות השדרוג-ברגע-האחרון. לא אחת, זו תהיה הדרך הפשוטה ביותר לזכות בשדרוג מהנה בטיסה שלך. בדוק לגבי אפשרויות התשלום עבור שדרוג בזמן הזמנת הכרטיסים או במהלך הצ'ק אין. אתה תופתע כמה מעט תצטרך להוסיף כדי לזכות בכל כך הרבה.

ומה לגבי כרטיסים מוזלים למחלקת עסקים או מחלקה ראשונה?

אם אין באפשרותך לפרוע את נקודות הנוסע המתמיד או שאינך יכול לשלם תוספת עבור השדרוג למחלקות המפנקות של המטוס, תוכל לבדוק אפשרות נוספת: כרטיסי טיסה מוזלים למחלקת העסקים או למחלקה הראשונה. לא מעט חברות מציעות זאת דרך קבע ועבורך זו הזדמנות מצוינת לשדרג במחיר נוח.

טיסה נעימה

תוכן זה נכתב על ידי רביד ניר
Google+